Den finansiella krisen är stimulerande, säger George $oro$


George $oro$

En av de finansiella förkämparna för legalisering av narkotika njuter av den finansiella krisen. I´m having a very good crisis, säger $oro$ till Daily Mail.


Dom svenska bonusgubbarna bleknar vid en jämförelse.


P.S. I sin bok Soros on Soros säger finansmannen och den självutnämnde filosofen George Soros, Jag ska tala om för er vad jag skulle göra om jag finge bestämma. Jag skulle etablera ett strikt kontrollerat distributionsnätverk genom vilket jag skulle göra de flesta droger, utom de mest farliga - som t ex crack - legala. D.S.


Läs också:

Konsten att göra pengar på spekulationer


Torgny Peterson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0