Välj - knarket eller mig!

Att välja bort knarket var det val Paul McCartney ställdes inför äktenskapet med Heather Mills 2002.

Paul McCartney har använt i stort sett alla droger och rökte tidigare cannabis i stort sett dagligen under de 30 år han var gift med Linda McCartney, något som han öppet berättat om vid flera tillfällen.

Men nu är det slut. Heather Mills tvingade honom att sluta röka cannabis. "Jag skulle inte gifta mig med honom om han använde narkotika. Jag hatar det", säger Heather till 'Observer Magazine'.

Kanske vore det nyttigt för fler cannabisanvändare att få sådana ultimata krav ställda på sig.

Artikeln i Observer Magazine hittar du på adressen
http://observer.guardian.co.uk/magazine/story/0,,1691337,00.html

Kommentarer
Postat av: John

Kan man inte älska hela personen förtjänar man inte heller den personens kärlek. Och jag tror knapast att Paul har haft ett problematiskt förhållande till sagda drog.

Nu är det i alla fall slut mellan de två.

Så slutet gott allting gott :)

2006-06-22 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0